שיחת משתמש:שלמה

From האנציקלופדיה היהודית
Jump to: navigation, search
العربية | English | español | italiano | עברית | русский
Movicon-regards.gif
שלום, שלמה, וברוך בואך לאנציקלופדיה היהודית!
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים באפשרותך:
  • לפנות למדריך הכתיבה למתחילים כדי ללמוד ולהכיר את דרך ההשתתפות באנציקלופדיה היהודית.
  • לפנות לחממה כדי לקבל סיוע מצוות החונכים, אנציקלופדים בעלי ניסיון שישמחו לעזור לך.
  • לפנות לכתובות ברשימה זו לקבלת תמיכה מרחוק באמצעות דוא"ל.
  • להתנסות בעריכה ללא הפרעה בטיוטה משלך. (מה זה דף טיוטה?)

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
איש גלילישיחה • ט"ז בסיוון ה'תש"ף • 03:22, 8 ביוני 2020 (IDT)

יבוא מוויקיפדיה

שלום לך. ממליץ לעבור היטב על עזרה:ייבוא לפני יבוא או עדכון מוויקיפדיה. איש גלילישיחה • ט"ז בסיוון ה'תש"ף • 03:26, 8 ביוני 2020 (IDT)

וללחוץ שם על "צפה בערך המלא"--יהודה (שיחה) 09:40, 8 ביוני 2020 (IDT)
איש גלילי, ניסיתי ללחוץ על ייבוא או עדכון והתקבלו רק שגיאות. כמדומני שזה מתבסס על import, שאין לי הרשאה אליו.--שלמה המלך (שיחה) 18:33, 8 ביוני 2020 (IDT)
בדרך כלל ערכים אדומים הם ערכים שגם בויקיפדיה לא נמצאים. אולי גם ערך לא בשל נחסם לייבוא. ייתכן גם שזה תלוי בסינון. גם אני לא הצלחתי עד עכשיו לייבא או לעדכן.--יהודהשיחהי"ז בסיוון ה'תש"ף • 18:44, 8 ביוני 2020 (IDT)
נו אז מה אתה רוצה. הערך שעדכנתי ידנית היה בשל וקיים. ובכל זאת לא עודכן. אז מה הייתי אמור לעשות?!--שלמה המלך (שיחה) 18:45, 8 ביוני 2020 (IDT)
אינני יודע. זה צריך לשאול את דוד. אם מדובר במשהו מכוון שקשור להרשאות, נראה פשוט שאין סיבה "לעקוף" את ההרשאות על ידי יבוא ידני (מלבד הבעיות האחרות הקיימות ביבוא ידני). עדיף שהערך לא יהיה, או שלא יהיה מעודכן, מאשר הוא יגיע בצורה לא תקינה.
ככלל, אין טעם כל כך לעסוק ביבוא ובעדכון מוויקיפדיה, זה לא הענין של האתר. היבוא בוצע באופן כוללני בעבר, ומפעם לפעם מופעלים בוטים ליבוא נוסף. אתה מוזמן לתרום ביצירת ועריכת תוכן באתר. לשם זה הוא נוצר. בהצלחה רבה! איש גלילישיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף • 21:19, 8 ביוני 2020 (IDT)
אני ינסה. אי אפשר לייבא לכאן ערכים שיצרתי באתר המכלול, נכון?--שלמה המלך (שיחה) 21:21, 8 ביוני 2020 (IDT)
איש גלילי, לפי מה שהבנתי כרגע זה קשור רק לתקלה בעקבות הסינון שלי... כמו"כ לא ראיתי עדכון בוטי מסיבי מאז הייבוא שהיה ב-2018 ע"י דוד המוכשר.--שלמה המלך (שיחה) 21:23, 8 ביוני 2020 (IDT)
ייתכן בהחלט שזה קשור לסינון שלך, אין לי מושג. יש יבואים כל הזמן על ידי כמה בוטים. מכל מקום, כמו שאמרתי, אין טעם לייבא ערכים בצורה אחרת. זה רק יוצר בעיות. לגבי ערכים שיצרת במכלול, למיטב ידיעתי הם מוגנים בזכויות יוצרים של המכון לאוריינות וידע כהלכה ואי אפשר לייבא אותם הנה. איש גלילישיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף • 21:29, 8 ביוני 2020 (IDT)
כפי שחשבתי.. תודה רבה לך!! נ.ב. אתם רוצים רק ערכים חדשים בנושאי יהדות, או שגם ערך על אברהם פריד (לו הוא עוד לא היה קיים כמובן...) רצוי כאן?--שלמה המלך (שיחה) 21:32, 8 ביוני 2020 (IDT)
אגב מה הבעיה בייבוא שעשיתי (מלבד חוסר תאריך הייבוא וכדו')? או שזה העניין וזה מפריע לבוטים לזהות צורך בעדכון.--שלמה המלך (שיחה) 21:33, 8 ביוני 2020 (IDT)
רמת פרסום של אברהם פריד ודאי קבילה. אינני יכול לדבר בשם כולם, אבל בעיני - ליבה של האנציקלופדיה היא נושאי יהדות.
אני משער שיש לך סינון של נטפרי, והסיבה שהוא חוסם אותך מלעדכן דרך הסקריפט - היא אחת הסיבות החשובות לעדכן דוקא דרך סקריפט זה.
לכל שאלה אתה יכול לפנות אלי בדף שיחתי או במייל. איש גלילישיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף • 21:38, 8 ביוני 2020 (IDT)
אכן זה נטפרי וזה העניין. אבל גם העדכון בוצע תחת סינון של נטפרי... אפשרי במייל? 9sanb@wimsg.com--שלמה המלך (שיחה) 22:02, 8 ביוני 2020 (IDT)
אתה יכול לפנות אלי דרך מיוחד:שליחת דואר למשתמש/איש גלילי. איש גלילישיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף • 00:50, 9 ביוני 2020 (IDT)

מיון נושאים

ברוך הבא. אני לא בטוח שאתה משתמש בתבנית לייעודה הנכון. הפירוט של נושאים כמו "הלוח היוליאני" מיותר לגמרי. ראה כאן. דוד (שיחה) 23:17, 8 ביוני 2020 (IDT)

תודה דוד. הבעיה היא שאין שום דף שמסביר את המטרה ו/או אופן השימוש בתבנית הזו.--שלמה המלך (שיחה) 23:18, 8 ביוני 2020 (IDT)
אמת וצדק. לכן מיהרתי לעשות משהו קטן וגם נתתי לך קישור. דוד (שיחה) 23:27, 8 ביוני 2020 (IDT)
לא שמתי לב לקישור, אבל אין שם שום מידע.. אתה יכול אולי לפתוח את ההזמנה ששלחתי לך ב-Hangout? תודה רבה.--שלמה המלך (שיחה) 23:29, 8 ביוני 2020 (IDT)

בקשה טכנית

שלום וברוכים הבאים,
מדבריך באנ:במ אני מבין שאתה בעל ידע בצדדים הטכניים. כבר זמן רב שלי ולמשתמשים נוספים יש בעיה עם הפעלת cat-a-lot (מקוה שאתה מכיר). המשבצת הקטנה מופיעה בדף הקטגוריה, אך לחיצה עליה לא פותחת אותה. אתה יודע להסביר מה הבעיה או לתקן אותה? תודה, זכריהו בן בניהשיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף 00:19, 9 ביוני 2020 (IDT)

אני מכיר ונראה לי שאני יודע איך לסדר את זה. אבל בשביל זה אני צריך הרשאת עורך ממשק. כל זאת בתקווה שכל מה שצריך להיות מעודכן מעודכן, כי אם לא אז אין לזה פתרון.--שלמה (שיחה) 00:28, 9 ביוני 2020 (IDT)
שלום שלמה, זכריהו הפנה אותי לכאן. אני שמח למישהו שיכול לסייע בעניינים אלו, כי זמני לא מספיק לי להכל. הרשאות מקבלים לפי הנוהלים כמובן, כשהמדיניות בזה זהה לוויקיפדיה. אבל זה לא מונע ממך לאתר את הבעיה ולהציע תיקון, ואשמח להכניס אותו. דוד (שיחה) 00:51, 9 ביוני 2020 (IDT)
מה קורה, מלך? זה יסודר? ערכיפד (שיחה) 16:45, 9 ביוני 2020 (IDT)
בטיפול.--שלמה (שיחה) 16:46, 9 ביוני 2020 (IDT)
ערכיפד, זכריהו בן בניה, דוד, אבחון שלי - צריך לעדכן את תוכנת המדיה ויקי. מנסיון. אם דוד רוצה לשכתב את הסקריפט כך שאולי יתאים גם לפה הוא מוזמן לנסות... אגב, לכולם זה לא עובד?--שלמה (שיחה) 04:26, 10 ביוני 2020 (IDT)
לא עובד. טוטלית. תוכל לראות בעצמך. ערכיפד (שיחה) 22:05, 11 ביוני 2020 (IDT)
זה כבר ראיתי. דוד לך זה גם לא עובד?--שלמה (שיחה) 22:13, 11 ביוני 2020 (IDT)
נהיה משהו? יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 00:55, 12 ביוני 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── צריך לעדכן את המדיה ויקי. לא נראה לי שזה יקרה בקרוב בדרך הטבע...--שלמה (שיחה) 01:02, 12 ביוני 2020 (IDT)

לא, זה לא זה. מקסימום שיכול להיות זה באג בהרחבה הספציפית, חוסר תאימות למשל (ואפשר לפתור בהתקנה של ההרחבה מחדש בלי עדכון גרסה). עדיין חבל שאי אפשר לתקן את זה בשטח. ערכיפד (שיחה) 01:21, 12 ביוני 2020 (IDT)
ערכיפד, איזה הרחבה בדיוק? WikiLove? עורך חזותי? מה הקשר הרחבה? אני מדבר מנסיון רב. מבטיח לך שאם תעדכן את המדיה ויקי זה יסתדר.--שלמה (שיחה) 01:52, 12 ביוני 2020 (IDT)
WikiLove. ערכיפד (שיחה) 19:24, 12 ביוני 2020 (IDT)
בערוב ימיו של סבי הייתי עמו אצל רופא לצורך טיפול. הרופא אבחן את הסימפטומים ואז הצהיר "תחליף (תעדכן...) סבא, והכל יסתדר". את סבא לא החלפתי, והוא מת מחוסר טיפול. הסיפור, אם שאלתם, לא היה. אבל הנמשל כאן. דוד (שיחה) 23:53, 13 ביוני 2020 (IDT)
ערכיפד, כמובן שאין קשר ל-WikiLove.. זה היה בצחוק, או שגם כאן טמון איזה משל? קריצה--שלמה (שיחה) 00:38, 14 ביוני 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── זכריהו בן בניה, היה לי רעיון, ודוד מיהר וביצע אותו בצורה מדהימה! Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֵיח!. תודות לו כרגע זה עובד. אם זה לא עובד למישהו שידווח...--שלמה ~ שלמה ~ צור קשר 02:30, 15 ביוני 2020 (IDT)

תודה לשניכם, אם כן. משום מה הוא עדין לא מוכן לפעול על ערכים שלא מאושרים, וגם לא על קטגוריות (משנה). זכריהו בן בניהשיחה • כ"ד בסיוון ה'תש"ף 17:22, 16 ביוני 2020 (IDT)

כוכב לאיש הטכני!

Bot Barnstar Hires.png כוכב טכני
על ההתחלה ברגל ימין :)

אכן בדקתי, ראיתי שנשאר לי פכים קטנים, ואכן זה עובד יופי! תודה, יהונתןשיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף 17:11, 9 ביוני 2020 (IDT)

עדכון ערכים

נא המנע מעריכות תוך כדי עדכון ערכים. בשביל תיעוד תקין ואמין, חשוב לבדל בין עריכה אוטומטית של עדכון ובין עריכת תוכן/הגהה וכדו'. כמובן, אין כוונתי על שמירת עריכות קודמות כדי שלא יאבדו בעדכון. בהצלחה. איש גלילישיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ף • 19:23, 9 ביוני 2020 (IDT)

איש גלילי, אני משער שכוונתך להוספת האתר רשמי בהפועל? הייתי אמור לשמור ולערוך שוב?--שלמה (שיחה) 19:28, 9 ביוני 2020 (IDT)
אגב, יש תבניות רבות שלא אושרו, וגורמות לאפקטים חזותיים לא רצויים. לדוגמה [[תבנית:סמל ועוד הרבה תבניות ש[[תבנית:אתר רשמי משתמשת בהן, לא אושרו, ולכן יש ריבוע אדום בהיר סביב כל שורת אתר רשמי, ואי אפשר לערוך פסקה שיש בה {{אתר רשמי}}.

Green globe.svg [http:// אתר האינטרנט הרשמי] של דוגמה --שלמה (שיחה) 19:34, 9 ביוני 2020 (IDT)

אני לא בטוח שהבנתי את כוונתך, אך אין משמעות לתבנית שלא אושרה במרחב הערכים. תבנית שלא אושרה - מתייחס לדף התבנית עצמו, לא להכללה שלה. למה הסמל ממוסגר - באמת לא ברור לי. עקרונית מסגור ורוד פירושה שהקישור מוביל לדף שאין לו שום סימון, לא מאושר ולא לא מאושר, שזה מצב נדיר ולא תקין. דוד (שיחה) 20:37, 9 ביוני 2020 (IDT)
אכן התכוונתי לעריכה זו. את העניינים הטכניים אני משאיר לדוד. איש גלילישיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 20:40, 9 ביוני 2020 (IDT)
אציין שגם שמירת עריכות קודמות, כדאי שתיעשה בעריכה נפרדת או לפחות תוך ציון בתקציר. אני נוהג להוסיף "+ קודמים" כאשר מדובר בעריכות אזוטריות, או שאני עושה עריכה נפרדת לשינויים הקודמים כאשר מדובר בעריכות מהותיות יותר. יהונתןשיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף 21:46, 9 ביוני 2020 (IDT)
יהונתן אם כן אני בסדר, כי ציינתי בתקציר ", הגהה"... דוד, זה בהחלט כן משפיע. תאשר את הדפים הבאים ותראה שהמסגור ייעלם (וגם יהיה אפשר לערוך פסקה שיש בתבנית אתר רשמי):
ולמי שישאל מניין שלפתי את הקישורים האלו, אשיב שבעריכת תבנית אתר רשמי, למטה, תחת סעיף "תבניות המופיעות בדף זה", יש רשימת תבניות המופיעות, ולמי שאין הרשאת סקירה (או הרשאה אחרת, אני לא בקי עדיין בשמות ההרשאות שבתחום זה שמיוחד לאתר זה...), אז דפים שכבר אושרו מופיעים בצירוף "(עריכה)", ודפים (תבניות) שלא אושרו, מופיעים בצירוף "(הצגת מקור)", ועל פי זה ידעתי לתת רשימה זו. Yes check.svg בהצלחה!!--שלמה (שיחה) 01:32, 10 ביוני 2020 (IDT)
לא הערתי על חוסר ציון "הגהה", אלא דיברתי בכללי על אופן ההתנהגות בהשבת עריכות שבוצעו קודם העדכון, וכתגובה לדברי איש גלילי. יהונתןשיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף 01:40, 10 ביוני 2020 (IDT)
שמירת עריכות אפשר לבצע תוך כדי העדכון, עם אזכור בתקציר. לעריכות נוספות, יש לשמור ואז לערוך שוב. איש גלילישיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 03:27, 10 ביוני 2020 (IDT)
איש גלילי זה היה שמירת עריכה או בעצם שמירת גרסה... זה לא אותו דבר? 🤔--שלמה (שיחה) 03:30, 10 ביוני 2020 (IDT)
לא הבנתי. איש גלילישיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 03:37, 10 ביוני 2020 (IDT)
לפני העדכון שלי היה קישור רגיל ל"האתר הרשמי". אני עדכנתי מויקיפדיה, שם היה {{אתר רשמי}} בלי פרמטר כתובת URL. לכן העתקתי את הכתובת שהיתה קודם לתוך לתוך הפרמטר של התבנית. זה בעיה? אגב {{א|דוד} ו/או יכולת לשאוב מוויקינתונים בקרוב?--שלמה (שיחה) 03:40, 10 ביוני 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── צריך לאשר גם את תבנית:גלובס, אחרת גם היא ממוסגרת; ראו לדוגמה בzap דפי זהב#הערות שוליים...--שלמה (שיחה) 03:44, 10 ביוני 2020 (IDT)

זה נקרא עריכה. כל מה שדובר לעיל, זה רק על שמירת עריכות שנעשו אצלנו. איש גלילישיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 03:50, 10 ביוני 2020 (IDT)

ייבוא סיטונאי של קטגוריות

שלום לך. מקובל כאן שייבוא ערכים נעשה על ידי בוט מיוחד, בצורה מרוכזת. במקביל, ניתנה אפשרות לייבא כל ערך חסר על ידי לחיצה על הקישור האדום, ובכפוף למדיניות; לגבי קטגוריות, לא הייתה את האפשרות הזו עד אתמול, וכעת דוד הוסיף אפשרות לייבא כך גם קטגוריות. אף על פי כן, המטרה היא לאפשר ייבוא נקודתי וספציפי, ולא ייבוא סיטונאי, או לפחות בתיאום מראש.
מה שמציק לי בעיקר, הוא דף השינויים האחרונים שמלא כעת בפעולות הייבוא שאתה מבצע, ומבליע בתוכו כל עריכה אחרת או דיונים שונים; הפתרון לכך הוא לבקש הרשאה לדגל בוט, תוכל לפתוח משתמש מיוחד בשם "שלמה בוט" לצורך כך, ואז יתקבל הייבוא בברכה. כמובן בתיאום עם דוד. בתודה מראש, גורשיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 01:54, 10 ביוני 2020 (IDT)

גוראריה אצור קשר עם דוד ואתאם איתו את זה מחר. עד להסדרת דגל הבוט אשתדל לייבא רק בשעות הלילה. בברכה שלמה (שיחה) 03:05, 10 ביוני 2020 (IDT)
אגב אפשר לעשות בחירת מרחב "קטגוריה" ואז "לא להציג ממרחב זה" ואז תראה רק את שאר העריכות... בברכה --שלמה (שיחה) 03:13, 10 ביוני 2020 (IDT)
מספיק שלמה. כל הכבוד על הייבוא האדיר הזה אבל זה כבר עובר את הגבול. קח כוס מים קרים וצא להתאווררות קלה... אנו מחכים! גורשיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ף • 14:50, 10 ביוני 2020 (IDT)
גוראריה איש גלילי אומר שמקדם מידי לדגל בוט. האם אתה עדיין עומד על דעתך שלא אייבא קטגוריות?--שלמה (שיחה) 18:16, 10 ביוני 2020 (IDT)
בהחלט. חבל שלא הוענקה לך הרשאה לדגל בוט, ואני סומך בעניין על איש גלילי, אבל לא מקובל לייבא ייבוא מסיבי ללא בוט. ניאלץ לחכות לדוד שיתפנה ביום מן הימים לייבא את כל הקטגוריות שעוד לא יובאו. תודה בכולופן על הרצון הטוב! ואם כבר אני פה, שמתי לב לבאג שמציק לי, בערכים רבים מופיעים שורות מוקטנות ומקוטעות, בדרך כלל סביב הערה כלשהי, תוכל לבדוק מה העניין? גורשיחה • י"ט בסיוון ה'תש"ף • 18:33, 10 ביוני 2020 (IDT)
ומה עם ההסתרת מרחב קטגוריה? למה זה לא מספיק? גוראריה אין לי כל כך יכולת לבדוק כאלו דברים כשהצפיה שלי בדפים ובגרסאות כל כך מוגבלת... אני ינסה לבדוק, אבל אל תתלה הרבה תקוות בזה כרגע.--שלמה (שיחה) 18:36, 10 ביוני 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── גוראריה בייעתא דשמייא עליתי על הבעיה: זה נובע ממקרים שהמערכת האוטומטית זיהתה תכנים לא הולמים בתוך פיסקה וצנזרה אותם, אז מאחרי הקטע שצונזר עד סוף הפיסקה, הטקסט מופיע בגופן קטן מהרגיל ושונה מעט. ראה לדוגמה בבירה#רכיבים תזונתיים]. בברכה, שלמה (שיחה) 22:54, 10 ביוני 2020 (IDT)

האם לא סוכם שהייבוא יהיה רק בלילה? זה ממש מפריע לניטור ולמעקב אחר פעולות. בכלל לא בריא לאתר להיראות כמי שעסוק בעדכון ובייבוא. הפעילות העיקרית שלנו, והיא זו שאמורה להשתקף בשינויים האחרונים, היא כתיבת אנציקלופדיה. איני יודע מה סוכם עם דוד ועל סמך מה, אבל ראוי לייעד את כל ייבוא הקטגוריות רק באמצעות בוט. יהונתןשיחה • כ"ג בסיוון ה'תש"ף 17:53, 15 ביוני 2020 (IDT)
דוד כתב לי ב-15:36 שזה אפשרי. לא מדובר על הכמויות ההן, אלא בסביבות המאה דפים. ואתה בהחלט מוזמן להעניק לי דגל בוט.. קריצה--שלמה ~ שיחה ~ 17:54, 15 ביוני 2020 (IDT)
תוכל להפנות אותי להיכן שדוד כתב? חשוב לראות על סמך מה ובהסכמת מי. כמה כתבו כאן שזה מפריע, ושזה לא מקובל. בוט הוא דבר רגיש, וצריך לפני כן לוודא שהשימוש בו יהיה לפי הכללים ובאופן מבוקר. בינתיים נראה שעוד ייקח זמן. ייבוא הקטגוריות הנ"ל, ועוד שכיו"ב, רק מרחיקים את מועד הענקת דגל בוט. יהונתןשיחה • כ"ד בסיוון ה'תש"ף 18:04, 15 ביוני 2020 (IDT)
דוד כתב לי בפרטי. עד כה הפסקתי כי הוא ביקש להפסיק כי הוא טען שהייבוא הוא סוג פעולה שכרגע לא כדאי לבצעה. ולא לייבא בלי לשאול אותו קודם. לא מבין למה אסור לי לייבא? מי שרוצה להסתיר את זה יכול לעשות את זה ממש בקלי קלות... וכפי שציינתי לעיל. אגב לגבי דגל בוט יש דרך טכנית (שכבר מובנית באתר הזה) להגביל את המשתמש לסוג פעולות מסויים (עריכה ויצירת דפים בלבד). זה עוזר לך משהו? אגב הפעם לא סתם ייבאתי חסרות, אלא ייבאתי משהו שהייתי צריך כדי לאתר שינויים בקטגוריות בויקיפדיה. בברכה, שלמה ~ שיחה ~ 18:08, 15 ביוני 2020 (IDT)

קריאת תוכן של תבניות

אולי אתה יודע איפה הבעיה, או שדוד יצטרך לתקן. אין לי הרשאה לקרוא תוכן של תבנית או תיעוד שלה. זה בכוונה? בינתיים מצאתי דרך לעקוף את זה. אבל אם זה בכוונה לא ראוי להשתמש בה.--יהודהשיחהי"ט בסיוון ה'תש"ף • 18:10, 10 ביוני 2020 (IDT)

זה מה שאני מעורר עליו פה ב#עדכון ערכים ובאנציקלופדיה:בקשות ממפעילים#בקשת הרשאות.. שהמון תבניות לא מאושרות. גם אם תבנית מסוימת מאושרת התבניות שהיא מורכבת מהן לא מאושרות. וזה גורם להמון בעיות... הדרך שמצאת היא ממש פשוטה... להכליל את התבנית בדף אחר... ניחוש נכון? קריצה--שלמה (שיחה) 18:14, 10 ביוני 2020 (IDT)
לעשות {{ס:שם התבנית}} ולהכניס בארגז החול שלי.--יהודהשיחהי"ט בסיוון ה'תש"ף • 18:17, 10 ביוני 2020 (IDT)
זה אותו רעיון. בקיצור - או שמישהו ייחלץ לאשר את התבניות ושאר הדפים המוטמעים, או שזה ייאלץ לחכות. בברכה, שלמה (שיחה) 18:18, 10 ביוני 2020 (IDT)
לא בדיוק הבנתי איך זה אותו רעיון, תראה לדוגמא {{ס:תבנית שבירה}} שם. כשאתה מכניס אותו לדף כלשהו, אתה מקבל בתוכו את קוד המקור. ואילו כשאתה לוחץ עליה ישירות אין הרשאה לקרוא גם אם הכללת בדף אחר.--יהודהשיחהי"ט בסיוון ה'תש"ף • 18:27, 10 ביוני 2020 (IDT)
לא מבין אתכם. ההרשאה רק מסתירה את דף התבנית, לא את התוכן שלה, ולכן גם אין מניעה להכליל אותה. זו לא עקיפה. אמרתי את זה כבר. הסיבה שאני לא מאשר את דפי התבניות שביקש שלמה (מלבד זה שזה טעות ולא נחוץ) כי זה תבניות שמשפיעות על המון המון דפים ויתקע את האתר. דוד (שיחה) 18:33, 10 ביוני 2020 (IDT)
דוד לגבי טענתך שזה טעות - תבדוק ותראה את התוצאות! אבל למה נראה לך שזה יתקע?--שלמה (שיחה) 18:37, 10 ביוני 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה - לא הבנתי. איך אפשר ללחוץ ישירות על תבנית שהטמעת? אבל הסיבה היא מאוד פשוטה. החסימה של הדפים הלא-מאושרים היא ע"י שזה כאילו נהיה דף מיוחד, ואז מגדירים הרשאה כדי להיכנס לדף המיוחד, כעין שצריך הרשאה כדי לצפות במיוחד:ייבוא. אבל הטמעה עובדת בצורה אחרת ואכמ"ל. סמך לדברים תמצא אם תיכנס לדף שחסום לך ותלחץ קונטרול+U. בברכה --שלמה (שיחה) 18:38, 10 ביוני 2020 (IDT)

תודה

רציתי לומר תודה על העבודה המשמעותית שבייבוא הקטגוריות. זה נושא שהיה מאד בעייתי עד עכשיו, והטיפול בו הוא שיפור משמעותי. תודה!
אגב, ראיתי שהתחלת גם בעדכון ערכים, בבקשה תקפיד לוודא שאין עריכות שנעשו באתר שאתה דורס בעדכון. תודה! זכריהו בן בניהשיחה • י"ט בסיוון ה'תש"ף 16:43, 11 ביוני 2020 (IDT)

הזחה

שלום לך. גם אני חשבתי פעם כמוך דגש חזק מוויקיפדיה לימד אותי כאן את מטרת ההזחות. בהצלחה! איש גלילישיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 00:06, 12 ביוני 2020 (IDT)

למה אנחנו מחויבים לויקיפדיה? ברור ברור שזה יותר נוח וקריא לקורא הבור שאינו מדוגש חזק... אגב היכן הבעתי דעה בעניין?--שלמה (שיחה) 00:08, 12 ביוני 2020 (IDT)
תעקוב אחרי זה קצת, ותבין שזה עוזר לקריאה נוחה יותר ולהבנת סדר הדברים והתגובות. אני פניתי אליך כי תקנת לי את ההזחה שלי (אין לי בעיה שתזיח לעצמך בצורה אחרת שאתה רואה לנכון). איש גלילישיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 00:16, 12 ביוני 2020 (IDT)

קובץ בתבנית

יש לך דרך איך לעשות את זה באופן כמותי? יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 00:23, 12 ביוני 2020 (IDT)

לא הבנתי מה זה לעשות את זה. להחליף את כל המופעים של הקובץ?--שלמה (שיחה) 00:25, 12 ביוני 2020 (IDT)
כמו בדף הנ"ל, יש עוד דפים רבים כאלו שתבנית שלהם הקובץ מופיע בצורה כזו. השאלה היא אם יש דרך החלפה אוטומטית. יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 02:17, 12 ביוני 2020 (IDT)
לקובץ המסוים הזה? או סקריפט שיטפל במופעים בתבנית של כל מיני קבצים אקראיים?--שלמה (שיחה) 02:19, 12 ביוני 2020 (IDT)
נקוט לשון בתרא. יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 02:56, 12 ביוני 2020 (IDT)
אני לא מכיר את הסקריפט המקורי של דוד, כך שזה קצת חבל יהיה ליצור משהו חדש סתם...--שלמה (שיחה) 03:03, 12 ביוני 2020 (IDT)

דירוג משתמשים

יהיה דבר גדול ביותר אם תוכל לעדכן את דף זה. כל שכן אם תמצא דרך קלה לעדכון שלו תמיד. יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 02:57, 12 ביוני 2020 (IDT)

זה עבודה רבה. נראה מתי אתפנה לעניין. כמדומני שבויקיפדיה יש אתרים שמחוברים לדאטה בייס והם נותנים את זה כך שלא צריך לעשות זאת ידנית...--שלמה (שיחה) 03:00, 12 ביוני 2020 (IDT)
ייתכן שאוכל ליצור מקום עם נתונים קצת יותר נגישים. אגב, מכמה עריכות להכניס לטבלה?--שלמה (שיחה) 03:15, 12 ביוני 2020 (IDT)
טוב מעט מלא-כלום. מכמה עריכות שנראה לך. הייתי אומר שפחות מעשר אינו כלום. יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 03:56, 12 ביוני 2020 (IDT)
יהונתן, להכניס ב"בוטים" גם בוטים לשעבר (כמו פיקסל בוט)?--שלמה ~ שיחה ~ 18:19, 15 ביוני 2020 (IDT)
כן. כל לשעבר יכול להיות גם לעתיד. יהונתןשיחה • כ"ד בסיוון ה'תש"ף 18:29, 15 ביוני 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

שלום שלמה. אתה מתקדם עם זה? יהונתןשיחה • כ"ז בסיוון ה'תש"ף 16:44, 19 ביוני 2020 (IDT)

עדכון

חבל שאינך משתמש בעדכון האוטומטי שלנו. כדאי מאוד להקפיד להשתמש רק בו, בשביל האחידות ובשביל השקיפות, בשביל הקרדיט המקסימלי ובשביל תאריך העדכון, ועוד. יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 03:18, 12 ביוני 2020 (IDT)

האחידות והשקיפות זה בדיוק כמו הקרדיט המקסימלי והתאריך, אבל העניין בטיפול ובתיאום עם דוד.--שלמה (שיחה) 03:20, 12 ביוני 2020 (IDT)
לא בדיוק הבנתי את התשובה, אבל אם זה בתיאום עם דוד, אז בסדר. בכל זאת מקווה שאבין למה. אפרופו, "עדכון" הוא מלשון "עד-כאן", ולכן "עדכון" ולא "עידכון". גם "גרסה" תועדף על ידי האקדמיה מ"גירסה". יהונתןשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 03:55, 12 ביוני 2020 (IDT)
מה שנכון נכון...--שלמה (שיחה) 03:57, 12 ביוני 2020 (IDT)

ברבוס

Italian traffic signs - circolazione rotatoria.svg
כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "ברבוס" שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות ששוחזרו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת באנציקלופדיה היהודית. עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, גורשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 04:16, 12 ביוני 2020 (IDT)

קיבלתי אישור לבצע מספר מצומצם של עריכות כאלו.--שלמה (שיחה) 04:17, 12 ביוני 2020 (IDT)
האם גם בדף זה לא יכולת לעדכן דרך הסקריפט? גורשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 04:17, 12 ביוני 2020 (IDT)
אמרתי שני דברים. את זה כן יכלתי, אבל אמרתי לך שזה מתואם עם דוד. שאני יעשה כמה עשרות עריכות כאלו שלא ע"י הסקריפט ע"מ לבדוק את השיטה הזו. תודה ולילה טוב.--שלמה (שיחה) 04:19, 12 ביוני 2020 (IDT)
כעת יצרת פעם שניה את הערך 808s & Heartbreak, אך מיד בגרסתו הראשונית הכנסת בו {{נבדק ואושר}}, כשבעצם יש לסווג את הערך עם שאר האלבומים. לכן, במקרה שהערך לא מיובא אוטומטית, כמו שציינת בתקציר, יש ליצור באופן עצמאי עם הקרדיט בלבד, ואז לעדכן דרך התבנית הייעודית. כך זה מוסיף לו את התבנית "עודכן אוטומטית". גורשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 04:30, 12 ביוני 2020 (IDT)
דוד אמר לי לייבא עם נבדק ואושר. ולגבי הסיווג, זה לא העניין, כי דוד ביטל את סקריפט הסיווג. ובדיוק עבור זה יש מנטרים. אין טעם לעשות עריכות מזיקות רק בשביל הפרנציפ!!--שלמה (שיחה) 04:32, 12 ביוני 2020 (IDT)
אתה יכול לקרוא לזה פרנציפ, ואתה יכול להתייחס לזה כאל כללים הראויים להיאכף, לתועלת האנציקלופדיה ולתועלת כולנו. גורשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 04:35, 12 ביוני 2020 (IDT)
"בדיוק בשביל זה יש מנטרים" לא מצדיק עריכה בעייתית בתקוה שהמנטרים ימצאוה. זכריהו בן בניהשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף 09:43, 12 ביוני 2020 (IDT)
העריכה אינה בעייתית בתוכנה אלא במהותה. וכיוון שזה בבדיקות אז בשביל זה יש מנטרים, כדי לבדוק שאין דריסת עריכות קודמות לדוגמה.--שלמה (שיחה) 15:38, 12 ביוני 2020 (IDT)
שלמה אכן תתיאם אית, אך יש כאן כמה אי הבנות, זאת מהסיבה הטבעית של חוסר היכרות יחסית עם האתר הנוכחי. אפרט אחר שבת, בינתיים כדאי להימנע. דוד (שיחה) 16:35, 12 ביוני 2020 (IDT)

משתמש:שלמה/ארגז חול

איני זוכר איך, אבל אתה ודאי יודע. יש דרך לעשות שכל הקטגוריות שם לא יוצגו בתוך דפי הקטגוריות עצמם. יהונתןשיחה • כ"ב בסיוון ה'תש"ף 01:29, 14 ביוני 2020 (IDT)

ברור שיש: הוספת ":". העניין הוא שהדף חסום לי לעריכה בנטפרי, אני מנסה כרגע להתגבר על העניין. תודה על העירנות..--שלמה (שיחה) 02:58, 14 ביוני 2020 (IDT)

אוטומציה

אני צריך עזרה באוטומציה קלה. בדף זה, אני רוצה שבמקום "אנציקלופדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:_שם הערך_", יופיע שם תיבת מילוי בדומה למה שיש כאן, שבלחיצה על "יצירת הדף" זה ייתן את התוצאה. טוב יותר היה אם אפשר היה שהערך ייצור אוטומטית מילוי על ידי סקריפט, כמו זה. התוכן שימולא יהיה זהה לתוכן זה. תודה רבה! יהונתןשיחה • כ"ד בסיוון ה'תש"ף 17:35, 16 ביוני 2020 (IDT)

בשמחה, הקוד ויקי הוא:
<inputbox>
preload=תבנית:דף הצבעת מחיקה
editintro=תבנית: הוראות ליצירת הצבעת מחיקה <!-- כמובן שצריך להחליף את "מחיקה" ב"החלפה" וליצור תבנית הוראות תואמת -->
buttonlabel=הכנס כאן את שם הדף
type=create
</inputbox>

עריכה: סליחה על הטרטור אבל אני חייב לסיים, השלם כהבנתך הטובה עליך על פי we:ויקיפדיה:תיבות קלט. Yes check.svg בהצלחה!--שלמה ~ שיחה ~ 17:48, 9 ביולי 2020 (IDT)

תודה רבה. הוספתי שם עוד פרמטר אחד שנותן את תחילת שם דף ההצבעה בתיבת הקלט. יצא ממש נהדר, בזכותך. יהונתןשיחה • י"ח בתמוז ה'תש"ף 04:55, 10 ביולי 2020 (IDT)

אקרובטיקה

עוד הצעה נחמדה יש לי. אמור לי כמה זה נראה לך ישים מבחינתך: {{ויקישיתוף בשורה}} כידוע אינה פועלת אצלנו. אפשר לעשות שתפעל על ידי תוצאה כמו זו באמצעות איתור הדף בוויקי (הוא יודע על כך, כפי שאנו רואים בקרדיט), ומשם שאיבת הנתון בוויקינתונים. התדע לעשות זאת? יהונתןשיחה • כ"ה בסיוון ה'תש"ף 00:38, 17 ביוני 2020 (IDT)

שינוי קטגוריות

שלום רב. לפני יומיים, ב-16 ביוני העברת כמות גדולה של דפים מקטגוריה:מעוטרי עיטור הכוכב האדום לקטגוריה:מקבלי עיטור הדגל האדום. אני מניח שביצעת את ההעברה בעקבות ההעברה בוויקיפדיה, אך שים לב שהיית אמור להעביר לקטגוריה:מקבלי עיטור הכוכב האדום. לא בדקתי את כל הדפים שהעברת, רק את הדפים אלכסנדר גומלסקי קלבדיה שולז'נקו ומארק ברנס. תוכל לצפות בכך על ידי שימוש בסקריפט העדכון המותקן בערכים. אבקש שתבדוק שוב את כל הפעולות שביצעת האם נעשו כתיקונן וכן תתקן את הטעויות. בברכת הצלחה ובתודה מראש, גורשיחה • כ"ו בסיוון ה'תש"ף • 15:07, 18 ביוני 2020 (IDT)

העמסה על דף השינויים האחרונים

שלמה, אני מבקש בכל לשון של בקשה, הפסק להעמיס את דף השינויים האחרונים עם יבוא קטגוריות. זה מכביד מאד. איש גלילישיחה • ג' באב ה'תש"ף • 22:13, 23 ביולי 2020 (IDT)

תודה על הדגל בוט, אעבור לייבא דרכו בעז"ה.--שלמה ~ שיחה ~ 23:30, 23 ביולי 2020 (IDT)

שימוש נכון במשתמש:שלמה בוט

שלום לך. כפי שסוכם באנציקלופדיה:בקשות לדגל בוט, מטרת הבוט היא אך ורק לשם יבוא קטגוריות, ולא לשם אף פעולה אחרת. באם לא תהיה ברירה אחרת אאלץ להסיר את ההרשאה. בהצלחה. איש גלילישיחה • ג' באב ה'תש"ף • 23:12, 23 ביולי 2020 (IDT)

אנציקלופדיה:שיתופי פעולה

האם אתה מתכוון לכתוב את הדף? גורשיחה • ז' באב ה'תש"ף • 16:16, 28 ביולי 2020 (IDT)

אולי. הסיבה שיצרתי אותו זה שהוא מופיע כקישור אדום מתחת ללוגו של האתר ונגרם להופעה תמידית בבוט הייבוא.--שלמה ~ שיחה ~ 17:01, 28 ביולי 2020 (IDT)

עיטור היבואן מוענק לך

Export And Import.jpg עיטור היבואן
על הפעילות האינטנסיבית, ועל נטילת האחריות על מלאכת הייבוא, כהלכתה. יהונתןשיחה • ט' באב ה'תש"ף 18:10, 29 ביולי 2020 (IDT)
תודה יהונתן!! זה מעניק עידוד רב.--שלמה ~ שיחה ~ 18:56, 29 ביולי 2020 (IDT)
מצטרף. ברכותיי לרגל ההשלמה בקרוב של כל הייבוא... גורשיחה • י"ג באב ה'תש"ף • 02:24, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
אבחנה טובה.. אני את חלקי סיימתי. נותרו כעשר-עשרים דפים שצריך לטפל בהם מישהו שאינו מנוטפר, וזהו!!--שלמה ~ שיחה ~ 02:33, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
מלאכה מדהימה. המון סבלנות, והספק אדיר תוך זמן קצר. דוד (שיחה) 09:51, 3 באוגוסט 2020 (IDT)

{{מכ}}

אבקשך לא להסיר את התבנית מערכים. אם היא נמצאת בדף הפניה, אפשר (ורצוי) להעביר אותה לדף היעד. בהצלחה רבה. איש גלילישיחה • י"ג באב ה'תש"ף • 06:47, 3 באוגוסט 2020 (IDT)

אוקיי. תודה על הלימוד החשוב.--שלמה ~ שיחה ~ 10:28, 3 באוגוסט 2020 (IDT)

עדכון ערכים 2

שלום שלמה. כפי שהוסבר לעיל בדף זה ובמספר הזדמנויות, הדרך היחידה המותרת לעדכון ערכים היא באמצעות הכלי הייעודי הנמצא בתחתית כל דף. עריכות כמו זו אינן מקובלות. אם יש לך הצעות לשיפורים בכלי אתה מוזמן לפנות אלי בשמחה. דוד (שיחה) 09:55, 3 באוגוסט 2020 (IDT)

לא היה שם את הכלי, והפניות לא צריכות קרדיט כי אין להן סף יצירתיות. למה זה בעיה?--שלמה ~ שיחה ~ 10:27, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
כל הערה או תיקון אפשר לעשות דרך הכלי. אם יש בו בעיה אפשר לתקן. אין לעשות עדכון שלא דרך הכלי. דוד (שיחה) 22:56, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
אבל לא היה כלי...--שלמה ~ שיחה ~ 23:30, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
תוכל לציין את המקרה שלא היה ונבדוק איך לפתור זאת. דוד (שיחה) 08:59, 4 באוגוסט 2020 (IDT)

תבנית:חשק

יש לשים תיעוד, קטגוריות ו"נבדק ואושר". ראה עזרה:אישור ערכים#אישור תבניות. אולי כדאי גם לשנות את השם, כי הוא מעט צורם... לפני החלפת השם, צריך לדון על ייעודו. מה מיוחד באותם משתמשים? לא נראה לי שיש צורך במפעילי מערכת או ביורוקרטים. אם בשביל תשומת הלב, די במנטרים. אפשר במקום זה ליצור תבנית תיוג למנטרים. יהונתןשיחה • י"ז באב ה'תש"ף 21:47, 6 באוגוסט 2020 (IDT)

Face-smile.svg... תסתכל במשתמש:שלמה בוט/חתימות להרצת שמות הקודש ותבין הכל...--שלמה ~ שיחה ~ 21:59, 6 באוגוסט 2020 (IDT)

מחילה

לא הבנתי כלל מה ביטלת כי גם לא הבנתי מה עשיתי ומה זה עושה, אשמח להסבר משתמש ישן (שיחה) 23:16, 9 באוגוסט 2020 (IDT)

בזמן הייבוא לאתר של כל הערכים (עם הקמתו), הופעל מנגנון שבדק האם אחד ממקימי האתר תרם לערך המבוקש במכלול בעבר, ובאם כן הכניס תבנית המעידה על כך שעשויים להיות שינויים השייכים להם, והוצב בצד הדף כפתור, אשר לאחר ההשוואה והבדיקה (ואם צריך גם הכנסה של העריכה), ניתן ללחוץ עליו והוא מסיר את התבנית.--שלמה ~ שיחה ~ 23:32, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
למה הכניסו את התבנית? משתמש ישן (שיחה) 23:47, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
יודע מה? עדיף שאחד מן הוותיקים יסביר לך...--שלמה ~ שיחה ~ 23:57, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
כל עוד והניטור במכלול היה יעיל, בתקופותיו היפות יותר, היה טעם לשמור עריכות שנעשו שם על ידי כאלו שערכו בו ונתבדו. התבנית מסייעת להעיר את תשומת הלב בכך. יהונתןשיחה • כ' באב ה'תש"ף 00:38, 10 באוגוסט 2020 (IDT)

סיווג

שלום, ראיתי שהחלת לפעול באישור ערכים, וייש"כ. שים לב שבנושאים מסוימים, כאלה שחשיבות הערכים בהם גבולית יותר, נהוג לסווג את הערך יחד עם אישורו. כך למשל בכל ערכי המכוניות שאשרת כעת. יש צורך להוסיף {{סיווג}} יחד עם האישור או לפניו. תודה, זכריהו בן בניהשיחה • כ"א באב ה'תש"ף 12:08, 11 באוגוסט 2020 (IDT)

במכוניות?! לא ידעתי.. איזה סיווג? אגב בנטפרי הסיווג לא עובד (אין אפשרות להוסיף סיווג בדרך הרגילה).--שלמה ~ שיחה ~ 14:10, 11 באוגוסט 2020 (IDT)